Jaka jest różnica pomiędzy wycieczką prywatną a grupową do Auschwitz-Birkenau lub Kopalni Soli w Wieliczce?

Podczas prywatnej wycieczki mają Państwo do dyspozycji samochód z kierowcą tylko dla siebie, podczas wycieczki grupowej jadą Państwo z innymi uczestnikami. Podczas prywatnej wycieczki można zrobić przerwę np. na lunch, można wycieczkę skrócić lub przedłużyć, podczas wycieczki grupowej należy ściśle trzymać się planu. Zwiedzanie z przewodnikiem w obydwu przypadkach odbywa się na zasadach panujących w Muzeum Auschwitz-Birkenau oraz  Kopalni Soli w Wieliczce tzn. zwiedzanie odbywa się grupowo z innymi zwiedzającymi w tzw. turach językowych. Istnieje możliwość zamówienia prywatnego przewodnika. W przypadku wycieczki grupowej cena zawiera opłatę za bilet wstępu oraz usługę przewodnika, podczas wycieczki prywatnej bilet wstępu oraz zwiedzanie z przewodnikiem jest dodatkowo płatne.

 

Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji?

Tak, potwierdzeniem rezerwacji jest mail, w którym zawarte są szczegóły zamówionej wycieczki/transferu.  

Jak rozpoznam mojego kierowcę?

Jeżeli nasz kierowca będzie odbierał Państwa z lotniska, będzie miał tabliczkę z nazwiskiem podanym podczas rezerwacji. W przypadku odbioru z hotelu/hostelu kierowca będzie czekał przy recepcji lub przed wejściem do hotelu, będzie znał Państwa nazwiska podane w rezerwacji, poda nazwę firmy SUPERCRACOW.

 

Kiedy dokonuję płatności?

Płatność można dokonać po skończonej wycieczce u kierowcy, można też dokonać płatności przelewem na nr konta podany w mailu z potwierdzeniem, lub poprzez serwis płatności internetowych dotpay – link do dokonania płatności wysyłamy mailem.

 

Czy można płacić w innej walucie?

Zasadniczo płatności przyjmujemy w polskich ZŁ, można również zapłacić w €, $ lub £.

 

Czy można zmienić datę rezerwacji wycieczki/usługi transportowej?

Tak można, jednak jest to uzależnione od dostępności naszych usług w danym terminie. W sprawach dot. anulowania rezerwacji prosimy o informację najpóźniej 24 h przed planowaną wycieczką/transferem.

 

Zostawiłam mój aparat w samochodzie, jak mogę go odzyskać?

W przypadku pozostawienia jakiegoś przedmiotu w samochodzie prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel +48 796 55 69 69. W przypadkach odbiór może się wiązać z dodatkową opłatą (np. wysyłka pocztą)

 

Mój samolot jest opóźniony, czy kierowca będzie czekał na mnie na lotnisku?

Tak, podczas rezerwacji transferów lotniskowych prosimy o podanie nr lotu, mamy wtedy podgląd informacji dot. Państwa lotu. Jeżeli lot będzie opóźniony kierowca odbierze Państwa odpowiednio później.

 

Czy mogę liczyć na pomoc w doborze wycieczek, restauracji i innych atrakcji w Krakowie?

Tak jesteśmy do Państwa dyspozycji, jeżeli potrzebujecie informacji dot. pobytu w Krakowie, wycieczek, naszych usług, miejsc godnych polecenia prosimy o kontakt mailowy, z chęcią pomożemy.